.

Mamselamsen

lördag, november 26, 2005

Så himla kul det var på "Juggefesten"

T.o.m. våra kommunalråd kom. Fick dock bara kommunalråd, modell yngre på bild.
Kommunalrådet liten
Ja, så var det det där med maten. Jag äter ALLT som serveras. Och inte nog med det.
Min mat liten
Sen gav jag mig på dessertbordet.... två gånger!
Min dessert
Mätt, stinn och något illamående i lutade jag mig lätt tillbaka, med ett glas plommonbrännvin i handen och lät mig roas av ungdomarnas folkdanser.
Dansare liten
Jag tror att den här maten ska avnjutas i något mindre mängd än den jag tryckte i mig. Öhhh... måste omedelbart intaga soffläge.

Over and out/Mamsefrossan

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Jugoslaviska bakverk brukar vara fulla av valnötter och oerhört goda. MUMS! Nu längtar jag efter Svägerskan. Jul ihop med henne betyder en ny tårta varje dag. LOL

4:11 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jaa, mycket nötter, socker och socker och socker och så en massa fett. Mums! *fortafarande nästan spyfärdig*

4:54 em  
Anonymous Anonym tycker...

Värsta grymma festen ju! Och desserten såg inte så illa ut...

5:37 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jaa... det var faktiskt as-kalas!

6:10 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka