.

Mamselamsen

lördag, november 26, 2005

Nu är det vinter och jag tänker vara jättehemsk! UPPDATERAD!

Jag tänker plocka fram min sedan tjugo år, jättedöda tvättbjörn och sätta på mig.

Dåligt samvete har jag inte heller. För enligt Camilla anses tvättbjörnar som ett jäkla otyg (nästan likställt med råtta) där hon bor... eller rättare sagt bodde. När hon bodde nedåt Belair, jagade de en inbrytande tvättbjörn med sopkvast en hel natt.

Over and out/Mamselamsen, med döda djur lite här och där.


Jag gör väl Gagga till viljes. Hittade ett foto från förra december. Som vanligt har jag blurrat till anonyma Jessica.
Vinter 2004 liten

8 Kommentarer:

Blogger Gagga tycker...

Gör så! Den är ju redan död så va då. Bra att den kommer till användning. Vill se bild!

11:36 fm  
Blogger PGW tycker...

Är den så gammal får man väl definiera den som preskriberad. På med tvättbjörnen bara.

11:45 fm  
Blogger LipglossHeaven tycker...

Haha...Jessica har val pa sig natt gammalt far...det ar for sent for principer!!! *ler*

12:16 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Nä, jag har faktiskt ite blivit påhoppad än. Och skulle dom göra det, så får de väl berätta sin synpunkt och så är det bra sen.

2:02 em  
Blogger Humlan tycker...

Den blir ju inte mer levande för att du låter bli att använda den, så håll värmen med gott samvete.

2:09 em  
Blogger Gagga tycker...

Stiligt! Hur stor är en tvättbjörn? .Fast du är ju ganska liten förstås, så det räckte kanske med en.

2:39 em  
Blogger PGW tycker...

Ja då vet vi det, vi som inte träffat Mamsen än, hon är stor som en tvättbjörn ungefär :-)

3:48 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jaa, det är jag.... fast en tämligen bastant tvättbjörn är jag.

4:57 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka