.

Mamselamsen

fredag, november 25, 2005

Holy Mandela...Uppdaterad... IGEN! OCH IGEN.

tittar på Idol just nu. Jag vet inte om jag älskar eller avskyr Sebastian. Han är as-kalas, men vilka döds-äckliga jeans han har. Slimmade från höft till ankel. Bläää... men fasen vad bra han är.

Nu får får vi se på resten.

Over and out/Mamselamsen vi TV:n

UPPDATERAD!
Agnes sjunger. Huuu... så många "sura" toner.


UPPDATERAD 21.11
Agnes är INTE bra!!!! Falskt....falskt.... Men juryn har har valt publikvänligt kända låtar till henne, så hon går nog fasen vidare. Bara för att svenska folket känner igen låtarna.

Absolute vinnaren för mig är S E B A S T I AN!!!!!!

Over and out/Mamselamsen, med tyvärr absolut gehör.


F..n f..n Sibel åkte ur! Alltså hörde Ni "All by myself"? Man kan ju gråta för mindre, så vackert var det. F..n!

Ibland undrar jag om det inte är Linda Skugges påverkan på sin blogg som gjort att folk har röstat på Agnes.

21 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Jag gillar Sebastian!

8:18 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Då är vi två! =)

8:23 em  
Anonymous Anonym tycker...

Ska nog offra några spänn och ringa på honom...

8:27 em  
Blogger LipglossHeaven tycker...

MAMMA! Jag vill ha en statcounter...vilkn sida anvander du? HUR GOOOR MAN!?

8:34 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Caula! http://my2.statcounter.com
Där har du den.

8:51 em  
Blogger LipglossHeaven tycker...

Jag haller pa att blogga ihjal mig.....this is sooo not good for me!!!! *skrattar*

8:58 em  
Blogger LipglossHeaven tycker...

Mamma..jag har provat den..men det funkar inte...man maste ju ha en html-sida....Va fan! HJALP!!

8:59 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Fråga Jessica.... jag kan inget sånt!

9:18 em  
Anonymous Anonym tycker...

Instämmer med dig att Agnes kan inte sjunga, förstår inte att juryn tycker att hon sjunger så himla bra, jag hejar på Sibel för jag är väl inte så förtjust i Sebastian heller men hellre han i finalen än Agnes. Oj nu var jag kanske elak...Ha en fin 1:a Advent!

9:18 em  
Anonymous Anonym tycker...

Har ringt tre gånger på Sebastian nu... Tycker att han och Sibel ska komma till final... Och sen ska Sebastian vinna...

9:19 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

therse och bim!!! ja ja ja.... INTE Agnes!!!!!

9:25 em  
Anonymous Anonym tycker...

Men inte sebastian heller. han har ju en hemsk attityd och fula härmande danssteg.

/Tia

9:44 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

I och för sig är han lite som Mick Jagger... men det gör inget. Vi behöver en yngre version!!!! Mick är ju t.o.m. äldre än jag. =)

10:10 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Jag tycker annars att Agnes rösttyp är himla härlig, varm och go. Ändå tror jag att Agnes åker ut eftersom hon fnissar så flamsigt.
Sebastian är härlig att lyssna på och se på - men ser ut att vara gjord av spagetti... gulliga ögon - jag tittar på dom.

10:21 em  
Anonymous Anonym tycker...

Ja, jag blir så ledsen för Sibel sjunger så otroligt vackert, vad jag tycker det är grymt med såna här tävlingar men ändå kan jag inte låta bli att titta på dom.

10:47 em  
Anonymous Anonym tycker...

Nu går Dödligt vapen 4 på 5:an, där kastar Mel Gibson ett bordsben i vindrutan på en Mercedes S-klasse. Fy på honom säger jag!
Fast vad skönt det mullrar då kinesen trycker på pedalen!!!

10:59 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

lennart! Älskar dödligt vapen.... sitter redan i soffan och njuter av snyggingen mel Gibson.

11:03 em  
Blogger Trollsländan tycker...

SEBASTIAN måste vinna!
Vågar knappt erkänna att jag röstade idag...känner mig som 14år!

11:07 em  
Blogger carra tycker...

Jag gillade inte alls Agnes i början, men hon har vuxit under programmets gång. Tyckte om hennes cover på "Beautiful" ikväll, men hon var usel i andra låten, fattar inte hur juryn kunde hylla henne där! Alltsomallt så hade Sibel varit bättre värd en finalplats, speciellt för sin tolkning extra ordinaire av "All By Mysel", det bästa jag någonsin har hört i Idol-sammanhang!

11:13 em  
Anonymous Anonym tycker...

Ha ha tror du Linda har så stor makt?

11:22 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

husmusen! Ja, det tror jag faktiskt.

11:26 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka