.

Mamselamsen

måndag, november 21, 2005

Röntgen beställd!

Nu jäklar ska den lilla huliganen genomlysas.

Ingenstans i hela lägenheten finns det någon ring. Vi har legat på alla fyra, och kollat mellan varje planka på golven.

Jag ringde till Nybro djurklinik och dom sa att det finns en teoretisk möjlighet att den ligger och skräpar någonstans inuti Ebba von G. Och finns det en teoretisk möjlighet, så betyder det med största sannolikhet... i alla fall vad det gäller Ebba von "Knäppgök"
Ebba försöker ta min stol liten
Skulle någon egentligen bli förvånad?

Over and out/Mamselamsen. Ebbas matte..."Kaka söker maka"

12 Kommentarer:

Blogger Humlan tycker...

Har ni båda dyrbar smak också???

2:47 em  
Blogger helena tycker...

Har du kollat alla skor? Min kisse lägger köttbullar, mjölkpaketsnibbar och allt möjligt i våra skor.

2:50 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

humlan! Ja, men hon är värre. Jag käkar i alla fall inte diamanter.

lipgloss! Jag har vänt upp och ner på alla skor, vedkorg, soffor. fast där kom jag på en sak... jag har inte dragit såisen och diskmaskinen.

2:54 em  
Blogger Cornelia tycker...

Har du djurförsäkring? Det kan bli väldigt dyrt annars.

3:23 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

cornelia! Nä... men det är sådana smällar man får ta här i livet. Hon kan ju inte gå omkring med diamanter i magen.

3:33 em  
Anonymous Anonym tycker...

Försöker tänka efter var jag hittat grejer som vår katt släpat omkring med... Under dynorna i soffan, i springorna till garderobsdörrarna och förstås - under mattorna, men där hade ni letat. Den har inte fastnat i nån matta?

4:41 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Letat på dom ställena också.

4:45 em  
Blogger PGW tycker...

Ta försäkringen direkt! Jag tror den gäller från att man ringer och beställer den, så det kan du göra innan du åker till veterinären!

7:17 em  
Blogger schmut tycker...

hon har inga små gömmor? mina katter tar mina hårnålar, ringar och smink, och gömmer det bakom soffan.

7:49 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag har lyft på varenda möbel.

Ska nog ringa i morgon.

8:13 em  
Anonymous Anonym tycker...

Har du kollat i hennes "framgångsrika stolgångar"? Ett tips till: Golvbrunnen i badrummet. Där brukar det mesta hamna när vår katta gömmer saker.

1:11 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Vi har dissikerat varje stolgång... jag lovar!

1:17 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka