.

Mamselamsen

söndag, november 20, 2005

I morgon fortsätter jakten...

på den försvunna solitären. Någon som har en metalldetektor i närheten? Jag känner mig så himla naken utan min vigselring... inte riktigt ärbar på något vis.

Denna lilla "ringhuliganen" ligger här och sover som en ängel, men jag vet bättre. Hon är en ulv i fårakläder... och fasen vet om det inte ligger och skramlar en diamantring i magen på henne trots allt.

Det där Gayarmy-programmet, var faktiskt väldigt trist. På något vis förnedrande för homsexuella killar. Jag har en del bekanta som är homosexuella och ingen av dom är så där konstant super-fjolliga. Nä, det programmet får leva utan mig.

Over and out/Mamselamsen som nu redan, faktiskt ska gå och dra något gammal över sig.... sitt gamla duntäcke.

6 Kommentarer:

Blogger PGW tycker...

Röntga kattskrället!

10:30 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Mmm....vi har prata om det. men jag ska leta igenom lägenheten en gång till i morgon.

10:32 em  
Anonymous Anonym tycker...

Min vigselring är alldeles för liten. Försökte få den utvidgad hos guldsmeden och då avslöjades hur fattiga vi var när vi gifte oss. Ringen är av alldeles för dålig kvalite för att kunna utvidgas.
Livet är hårt.
RS
kulturbloggen.com

10:34 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Nää.... köp nya... det gjorde vi.

10:50 em  
Anonymous Anonym tycker...

RS, du kan hänga den i en kedja runt halsen!

11:14 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag såg reklamen för Gay Army coh det räckte för mig. Snacka om att vi börjar nå the edge för förnedrinsgtv:s potential eller har det kanske bara börjat?

Nej, jag skippar också den serien. Det är mycket roligare att var fjollig själv *skrattar*

9:04 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka