.

Mamselamsen

onsdag, november 02, 2005

Ovanligt tidig hemgång!

Huuu... så trött jag är! Så himla mycket folk som var på "Arbetsplatsen" idag. Mycket kaffe, mackor och kakor blev det. Magen mullrar som det värsta åskväder. Det blir nog bara något lätt ikväll... oxfilé, pizza eller så. *ler*

Idag har jag i alla fall fått iväg papperna till Kronofogdemyndigheten. Nu tror jag visserligen inte det hjälper, för han "Tokstollen" som attackerade mig, äger nog ingenting. Så då är det bara att gå vidare... försäkringsbolaget.... och vill inte dom veta av mig, går jag till Brottsofferjouren. Jag SKA ha mina 20.000:- i skadestånd. När dom kommer, ska jag köpa mig....en ny handväska i lack!!! (Jag har ju bara två)

Dags för tupplur!

Over and out/Mamsepömsan

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Attackerad? Du också?
Allt detta våld mot kvinnor.
Och då har jag ändå varit mycket besparad tack vare min längd- men det som hände var tack vare min längd tror jag... han var för macho för att kunna tåla att en kvinna kunde se ner på honom.
Se bloggen.

7:48 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jo, men det där med konfrontation efteråt tror jag att jag skippar.
(Om jag inte absolut måste) Han bor numera på en gata ca 3 1/2km bort och det känns betydligt bättre än i rummet intill!

9:58 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka