.

Mamselamsen

onsdag, november 30, 2005

Julklapp till Ebba.

Jag har köpt min första julklapp till den här huliganen.
Ebba klättrar liten
Eftersom Ebba inte har börjat blogga än, kan jag visa den.
Ebbas julklapp liten
Jag köpte den här ytte-pyttiga nallen med förhoppning om att jag ska slippa ha en katt hängande i fötterna, så fort jag har min luddiga tofflor på mig.

För övrigt skrev jag i morse att jag skulle till tandhygienisten... men jag gjorde en "Maruschka" och gick dit en vecka för tidigt. Så NÄSTA onsdag ska jag dit och pinas.

Over and out/Mamselamsen, som sätter på förkläde och ugn... nu ska här bakas lussekattor.

5 Kommentarer:

Blogger PGW tycker...

Ett djur som hänger bredvid ett annat ;-)

Tror du hon går på det där med nallen istället för tofflor?

6:32 em  
Blogger Krokofanten tycker...

Men hjälp va' du är i farten... Här sitter jag på jobbet 10 våningar upp i luften och bara inte gör iordning för julen alls...
Julångest... Skall jobba till helgen också... Kan inte ens gå till Svenska kyrkans julbasar...
:o(

6:32 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

krokofanten: Lugn....det är bara början på julen... du hinner.

pgw: Jag hoppas verkligen det.

7:13 em  
Blogger anna tycker...

Lussekatter! Så gott! Helt underbart gott ju! Får man fira jul hos dig nu i helgen?

7:22 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ikväll...ska vi vältra oss i lussekattor.... OM dom blir bra. I det här huset vet man aldrig.

7:25 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka