.

Mamselamsen

söndag, oktober 23, 2005

Jag! Den ultimata Tanten!

Dramaten liten
Man har ju vid min ålder, ett och annat att leva upp till. =) Därför har jag skaffat en ny "dramaten". En som inte skramlar, gnäller och fräser åt allt och alla .

Har fått reda på, att "Sladdis" vägrar att göra mig sällskap, när/om jag använder den. Jag har viss förståelse för det... hon är ju bara 45, den lilla "barnrumpan" =)

Over and out/Mamselamsen, som förmodligen även kommer att spela Bingolotto, innan utgången av 2005. =)

13 Kommentarer:

Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag väntar.... när kommer dom? *tummen på delete-knappen*

11:39 fm  
Anonymous Anonym tycker...

i så fall är vi två tanter....har en vinröd med stora hjul.....men allvarligt, här nere har de flesta dramaten när de handlar.....enklare än att bära tunga påsar......

11:45 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

alex! Precis! Nu när jag inte längre kör bil till affären, är ju detta ett utmärkt "fordon". Jag spara på armar och rygg.

11:50 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Var är spammen????

11:54 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Har jag skrämt bort dom, bara att genom att visa mitt vapen?

11:58 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

mette! Min förra, lät också mycket. Denna testkörde jag fram och tillbaka. Den är hyfsat tyst... finns på IKEA!

12:42 em  
Blogger PGW tycker...

Hmm hur gammal måste man vara för att få ha en sådan här? Det ser onekligen praktiskt ut.

2:18 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag tror att det viktigaste är att man KÄNNER sig som en tant. *skrattar*

2:36 em  
Blogger Ida Thunberg tycker...

jag tycker det var en fin väska.

3:54 em  
Blogger Humlan tycker...

Jag skaffade mig en sådan av hälsoskäl, det var enda sättet att få hem maten. Många yngre kvinnor på stan har frågat var jag har köpt den och sagt att dom funderar på en sådan, vissa pga ryggproblem el dyl, andra för att dom är trötta på att bära tungt.
Så jag tror att det kommer att bli nästa modegrej... eller iaf vanligare bland yngre.

4:15 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag skulle inte kunna leva utan min dragvagn *ler*

Snygg färg!

5:19 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Dig skulle jag kunna gå bredvid då i mina röda "skjutmigintejagärinteetrådjur"-mössa...
Den har annars samma effekt på min familj som din dragkärra.

7:29 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

"Shoooot"... du kan hänga med!

9:14 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka