.

Mamselamsen

torsdag, augusti 25, 2005

Jag... ett tekniskt UFO.

Så var Mp3-spelaren laddad och klar. Nu är frågan...

Hur tusan får man in musiken i den?

Jag har fattat att man ska koppla ihop en massa sladdar med datorn och så ska man trycka lite här och där.... och sen vips, är alla låtarna på plats.

En sak som inte är större än en vinkork, ska kunna rymma hundratals låtar. Jag tycker det är alldeles ofattbart. Fast nu har jag bara sju låtar i datorn, alla med Millan. Jag vill ha fler.... men hur?

Over and out/Mamselamsen som är VÄLDIGT, glad att Jessica kommer hem i kväll.

5 Kommentarer:

Blogger Gagga tycker...

Oj var det en vinkork. Trodde det var en burk. Sååå liten! Den skulle försvinna fort för mig. Uppäten av nåt djur eller så.

8:57 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Man ska den runt halsen. Halsband ingick. Dé du!!

9:07 fm  
Blogger anna tycker...

jag vet hur man gör...men det är lite depaterat om hur lagligt det är....men det är kul! nu pratar jag om att ladde ner låtarna till datorn, sen trycker du i princip bara på en knapp så har du dom i din vinkork ;)

10:02 fm  
Blogger helena tycker...

stoppa i lite böcker istället. De tar större plats så du behöver inte hålla på och föra över en masse ;)
MP3 böcker går att köpa på t ex adlibris och ladda ner direkt.

10:31 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

jag var och kollade på det igår,

12:57 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka