.

Mamselamsen

fredag, juli 29, 2005

Jag har aldrig hört så många fula ord.

Jag har surrat runt på en massa bloggar idag. Och många är upprörda över flickan som fick sitt skadestånd sänkt, p.g.a. att det dödandet av mamman, drogandet och våldtäkten inte tog så lång tid. Min man har en åsikt om detta och det lät ungefär så här:

"Va fa.. Är dom jä...la förb...e puckona inte kloka i sina djä..la boetter. Vad i he...ete är lång eller djä...a kort tid. För f..n lyncha dom. Hänga upp dom i sina djä..a öron ska man."

Och jag är faktiskt beredd att hålla med honom.

5 Kommentarer:

Blogger Ilva tycker...

Bara hanga upp dem i ORONEN?? Lat en slo och rostig skridsko gora ett visst jobb....

7:11 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ok.... men min man (som man ) kanske tyckte att det var lite drastiskt.

7:22 em  
Blogger Ilva tycker...

ja de brukar inte gilla sadan foreslag, ar lite kansliga av sig karlarna!

7:24 em  
Blogger The Female Dinousaur tycker...

Slit tupén av den där Hübinette-snubben! Aldrig "hört" någon uttala sig så arrogant!

9:36 em  
Anonymous Anonym tycker...

oj. jag förstod preeecis.

11:47 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka