.

Mamselamsen

söndag, juli 31, 2005

En massa nytt "klonk-klonk" från Hollywood.

Har precis pratat med Millan ( http://caluas.blogspot.com ) och fått hur mycket ny musik som helst, genom telefonluren över Atlanten. Det var inte så himla mycket "klonk-klonk" denna gången, utan jäklig bra musik. En låt... jag tror den hette "Hear me out". En garanterat blivande hit. Sen var det en rå-inspelning...hård-rock ("I´m not your mama)! Shiiit, det lät jädrar i min låda i luren. Jag tror att luren nästan bågnade.

Jaa... hon är duktig den lilla Skatan!


Har jag skrutit om den ena Skatan, vill jag även skryta över den andra Skatan.

Jag har en Storskata också. http://sessan.squarespace.com. Tjejen som får allt att låta som en katastrof och så fixar hon det ändå. Jobbar man mot en deadline måste man nog kunna hålla huvudet kallt. Men varje månad är det kriiiis..... hur ska vi hinna? Jobba dag och natt... och klockan två på natten skickas tidningen på tryck, i absolut sista sekund. (Detta är ju en mors subjektiva intryck... det finns dom som påstår att hon har medarbetare... men hon är drottningen för mig.) Det är ett jäkla coolt "pryl-testar-magasin" i alla fall.

8 Kommentarer:

Blogger Bloggblad tycker...

Asså -"I'm not your mama" FEL FEL FEL.Hon borde ha skrivit "You are my mamselams" för att du skulle fått glänsa - men hon vill väl inte kännas vid dig förstås...

10:16 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag tror att det handlade om en f.d.pojkvän.

10:21 em  
Blogger anna tycker...

coolt, kan man inte få höra hennes låtar på något sätt då?

10:24 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jo...så fort jag har lärt mig hur man kan få ut dom på Internet. Många ligger här i min dator och jag lyssnar just nu! "Life after you...dadada...life after you... dadda....

10:40 em  
Blogger LipglossHeaven tycker...

Appapp!! Mamma da!!! Laten gar ju sa har:
Oh no, I'm not you mother.
Oh no, don;t tell you what to do..
Oh no, don;t need to ask permission
Oh no, no need for supervision.

Om Nic gor bort sig...da kan han rakna med att han hamnar i en lat!! SA DET SA!!!!!

Puss.

11:09 em  
Blogger Batbut tycker...

hihi.. där fick Du mamselamsen!

11:39 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Asch då....även solen har sina fläckar. =)

11:48 em  
Blogger Batbut tycker...

Du får putsa guldet gumman, så Du skiner som en sol igen *s*

12:03 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka