.

Mamselamsen

fredag, juni 10, 2005

Detta är beroendeframkallande...finns AB?

Nu sitter jag här IGEN. Jag har på 3 veckor blivit beroende av att blogga eller surfa runt på andras bloggar. Det är bredbandets fel!!! Datorn står på hela dagarna, och det är så lätt att slinka in här.

Finns AB (Anonyma Bloggare)?

Jag behöver nog snart sitta i en grupp och säga: "Hej! Jag heter Mamselamsen och jag är Bloggare". Alla andra svarar: Hej Mamselamsen.

Fast innan det går så långt ska jag försöka ransonera min tid här. 1 timme på förmiddagen och 1 på kvällen.

Så...nu är min tid ute./Hohejoj dådå!


Kl. 18.43
Jag har redan misslyckats!

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

…och för andra, bl a för mig, blir det beroendeframkallande att läsa
din blogg. Är jag en ABL då? (anonym bloggläsare)

1:55 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag kan hoppa av tåget när jag vill. :)

1:55 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

OK....vi träffas i Nybban. Nån kväll. =)

3:15 em  
Blogger hanna tycker...

Blogging is good for you :)

4:25 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka