.

Mamselamsen

fredag, juni 10, 2005

Det har varit en sån jäkla bra dag!

- Har vågat konfrontera "puckot" som sparkade mig i måndags. Jag hade visserligen 4000 i puls, men jag gick förbi honom på väg in på banken.
- Min älskade Stephan, tyckte jag var så duktig så jag fick en stor bukett med rosor och några blå blommor av honom.
- Mitt besök på banken resulterade i att en dotter grät av glädje och en som kan bjuda sin sambo på semester. Kalla mig gärna Florence Nightingale!!!!
-Jag har druckit 1...2....3 glas vin, och mår som en Gud! (Beauloulais Royal)
- Min man och jag har konstaterat att vi nog har ett djä....gt bra äktenskap...trots allt. (Vissa tycker vi är lite knäppa, men det känns helt OK.)
-Min pappa mår bra och han tittar fortfarande på kvinnfolk. Han är snart 83!!!!!!! (Han är riktigt jä...la cool!)
- Solen skiner och vi har ätit ute på terassen. Det vi åt var inte så himmelskt gott. Vi vet nu att vi inte gillar soltorkade tomater. Men vinet var både gott och gjorde gott.
- Jag har inte varit sunkig en enda gång idag. Var riktigt proper!!!!!!!!!!
- Har klappat en Collie-valp.
- Fikat på torget. På fiket som inte har varken kvitto- eller kontrollremsa i kassaapparaten. Det har den apparaten aldrig haft. (Undrar hur länge det håller, innan skattemyndigheten slår klorna i honom.)
- Syrran mår bra och är på väg till Göteborg, till den lilla "äckliga" ungen Emil. (barn-barn!!!)*grön av avundsjuka*
- Brorsan? Vet inte....måste ringa!

Mamselmamsen vs Ebba
-Mina Ralph Lauren jeans. Ahhh....så snygg jag är i dom......storlek 38.
-En tennisskjorta. Inget märke i nacken. Men den är mer bred än lång. Har haft den nedstoppad hela dagen.
- Strumpor? Va´tusan, det är väl sommar.
-Magtryckare? Så mycket sommar blir det aldrig.
- Skor? Ahhhh....så coola beige slingback med små tofsar fram. Anne Klein. Inköpta iBurbank 2002 för 34 dollar.
-Vit kritstrecksrandig kavaj. HM. En present från Inga-Karin när jag fyllde 51.
- Väska? Tja...vad tror Ni? Guld så klart! =)

Så jäkla snygg hela dagen idag!!!!!!!!!!! *rodnar av blygsamhet*

Ebba...Ebba...Jag kommer att lägga ut mina "Bosnien Herzegovinaskor" snart. Dom är till salu, för man får så förb....t ont i fötterna av dom. Du får dom för 250 spänn..... storlek 36,5. Jag köpte dom på Ebay och dom är nästan oanvända. Tänk på saken...inte ens du borde kunna motså detta par.

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Tvi tvi, surt sa räven när han bet sig i röven.

11:35 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Syrran!! Jag vet. Men snart är Emil "Världsberömd"!

Jag viiilllll ha barnbarn!!! *funderar på att sno p-pillrena för Jessica*

8:44 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka