.

Mamselamsen

torsdag, december 08, 2016

En bloggare måste ju ha "Dagens outfit".

Mina gamla takter börjar komma tillbaka. Jääää.... Kom precis ihåg att man som bloggare måste lägga ut bilder på paltorna man har på sig. OK... här kör vi.

Idag lite mysigt casual.

- Trosor från ICA Maxi. Bomull, urtvättade och inköpta för, i runda svängar, 5 år sedan. (Här blir förmodligen inga barn gjorda idag.)
- BH? Hohoho.... när man svassar runt i skogen, hänger BH:n lite flott över ryggstödet på en fåtölj. Här flödar det fritt.
- En plyschdress, med den helt rätta använda och urtvättade looken. Ovanligt stylish! Dock kan jag inte bjuda på någon länk, eftersom jag inte kan se vart jag köpt den. Sorry!

- Svarta strumpor med liten krussidullkant upptill. Inköpta på Gekås. Jag köper alltid 8-10 par när jag är där.
- Tofflor. Även de i en sån där skönt använd stil. Observera oljefläckarna. Lite rått sådär. De tillkom i somras när jag envisades med att olja utemöblerna, iklädd tofflor.

Jag vet att jag är het och inne, då jag faktiskt är en modeguru och alltid har varit.

Om nu något företag vill ha sponsrade inlägg hos mig, kostar det 25.000:- exkl.moms. Jag har ju trots allt tre läsare och de är shoppare av gigantiska mått, så de pengarna får Ni snart tillbaka. Typ.

Over and out/Mamselamsen, med storhetsvansinne.

2 Kommentarer:

Blogger Fnuttisen tycker...

Du är såååå stylish!

Underbart att få se normala "dagens outfit igen! ;-)

12:15 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag vet... vi här i skogen brukar ju alltid vara det.

4:23 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka