.

Mamselamsen

söndag, september 20, 2015

Man ska ju lära sig en ny sak varje dag.

Idag ska en vanemänniska lära sig att blogger har helt ändrat utseende sedan jag bloggade på riktigt. Såååå... himla massa nya knappar och grejor. Och.... det finns en besöksmätare. Sicka finesser!

För att lära mig allt, skulle det verkligen behövas ett glas vin... så jag inte hetsar upp mig till vansinne.

Börjar med att testa knappen länk.
Millan
Funkar! Man kommer till Camilla. Så himla mycket enklare än förut.

Testar foto.

Ha.... funkar!

Nä, nu orkar jag inte med mer nya kunskaper. Nu ska jag rensa kantareller. Utan vin!
Buhuuu...

Over and out/Mamselamsen


2 Kommentarer:

Blogger Humlan tycker...

Någon dag, vacker eller inte, ska jag börja blogga igen, tror jag.
Frågan är om man ska lära sig hur den nya Blogger funkar då, eller om man ska flytta och lära sig hur något annat program funkar.
Fast först måste jag bestämma mig för om jag ska börja blogga igen. Varför skulle jag det? Har jag något att skriva om? (Fast det hade jag ju inte förra gången, varför skulle jag behöva det nu?)

Vad jag egentligen skulle skriva var att det är kul att du har börjat igen!

9:53 em  
Anonymous Mamselamsen tycker...

Egentligen har jag inget särskilt att blogga om heller... men gör det ändå. :-)

9:02 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka