.

Mamselamsen

lördag, september 19, 2015

Snart så... sk*ter farmor efter fjorton dagars förstoppning.

Efter åratal av träda här, känner jag att lusten börjar återkomma. Återkomma för att skriva en massa skit igen. Ska bara flytta till Stockholm först... och lära mig att bli världsvan eller nått. Det blir f*n inte lätt, efter att ha bott 40 i år i skogen... typ. Men jag gör ett försökt. Leopardmönstrat... är det inne nu? I så fall har jag tagit ett första steg mot den hippa urbaniseringen.

Over and out/Mamselamsen, ett skogstroll

4 Kommentarer:

Anonymous Ilva tycker...

Det var på tiden, keep it coming!

10:13 em  
Blogger magda tycker...

Hurra!

10:24 em  
Anonymous Anonym tycker...

Äntligen!! Jo det ska vara leopard och Birkenstock.

8:05 fm  
Blogger Béatrice Karjalainen tycker...

Nä men välkommen tillbaka! Trevligt med en gammal bekantskap som dyker upp i Bloggers rulle över bloggar jag läser.

8:16 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka