.

Mamselamsen

onsdag, december 07, 2016

Vaknat... kanske.

Jag plockade fram min gamla bloggdator ikväll och upptäckte att en tangent är borta
Vá fan? Men, det som jag verkligen klurat på är... vad är det för tangent? Vad gör den för nytta? Kan jag skita i den?
Nu ska vi se om en gammal Mamselams kan få igång bloggfingrarna igen. Jag lovar inget, men datorn är framme iallafall. Uppdaterat det som måste uppdateras. Gått igenom hela datorn och inte ett enda litet virus låg och skräpade i nått hörn.

Ett inlägg iaf. Även om det känns himla ringrostigt och fingrarna spretar lite.

Over and out/Mamselamsen


4 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Spännande! Det är Tab-tangenten du saknar :).

6:48 fm  
Blogger Fnuttisen tycker...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

11:50 fm  
Blogger Fnuttisen tycker...

Äntligen!

Och 1 inlägg från dig är bättre än inget :-D

Så nu håller jag tummarna för att du får ordning på bloggfingrarna! *spännande*

/Susanne

12:16 em  
Blogger magda tycker...

Tjohej!

6:19 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka