.

Mamselamsen

fredag, december 09, 2016

Elsa!

Senast jag skrev om henne, tror jag att hon bara var ett par år gammal. Nu går hon på sitt tionde. Men gammelkäringen är precis lika "bendy" och avslappnad som i sin ungdom.

Ja... jag måste ju uppdatera lite om vad som hänt sedan förra bloggperioden, då jag sett att lite gamla läsare redan hittat hit. Detta, trots att jag försökt att blogga i lönndom... bara för att känna hur det känns. Om jag fortsätter, ska bloggen ändra lite utseende. Jag menar, läppstift och annat mög i "headern", är ju inte så himla jag längre.

Nu... göra mig vacker och åka på julmarknad, veckohandla och köpa spriiiiit! Det är ju fredag gúbevars och en flaska rödtjut ska inhandlas.

Over and out/Mamselamsen

3 Kommentarer:

Blogger Fnuttisen tycker...

Lönndom.....?!?!
Vi som följt dig tidigare har dig ju självklart kvar i våran feed!
Just saying!

5:44 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Vi pl Kantarellen är ju jag, gamla Mamsan. Gamla hemsidan hänger i.

9:57 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Du behöver inte ändra något för vår skull. Det är lite som att komma hem igen när jag läser din blogg.

12:08 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka