.

Mamselamsen

lördag, november 28, 2009

Min mus är död

Jag har klappat på den... jag har bytt batterier... jag har "juckat" på kontakterna... jag har pratat snällt...

... men den är och förblir död.

Frid över dess minne.

Nu får jag sitta och fibbla med den lilla "petrutan" på min bärbara dator och få ont i händerna framåt kvällen.

Over and out/Mamselamsen


Uppdaterad
Efter att ha stängt av datorn... brutalt... och slitit ur alla sladdar... typ, tagit bort alla livsuppehållande funktioner.. återuppstod den igen.

Tror det kallas reinkarnation.

4 Kommentarer:

Blogger Annica tycker...

vilken tur att den lever igen.Vad bra du skriver, kommer gärna hit igen och läser och då är det ju bra om du har din mus så det går lättare för dig att skriva mycket :)

11:25 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ja, det är tur att man har en mus som lever. =)

1:09 em  
Anonymous Anonym tycker...

Bra kvinna reder sig själv!!

4:14 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jupp.... eller så har hon en himla tur.

6:30 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka