.

Mamselamsen

torsdag, november 26, 2009

Dagen idag.

började bra.... fick en liten sänka efter ett samtal från Mr Omständig... skakade av mig. Millan ringde... lite låg... men så började vi prata skit om folk.... jädrar, vi började hetsa upp oss... och all energi återkom. Jag lever på det fortfarande... kolossala hemligheter vet jag... och skulle vi prata om dem utanför familjen... skulle en viss liten familjs finrosa bubbla krackelera och rasa totalt. (Här hade jag velat lägga ut en länk till en blogg som många av Er känner till, men låter bli.) Men som sagt... vi snackar aldrig utanför familjen... trots att det handlar om grejor... "den som alltid sist får veta".

Därefter kom ännu ett telefonsamtal... som fick oss på ännu bättre humör.... så himla bra att Stephan kom med ett glas vin till mig.... och här är jag nu. I soffan med datorn på magen... och ett glas vin på bordet bredvid.

Jaa.... faktiskt slutade den här dagen riktigt bra... fast den inte ens är slut.

Over and out/Mamselamsen