.

Mamselamsen

onsdag, november 25, 2009

Baggestackarn... ett inlägg som urartar till ett rent promotorsjippo..

Det är inte utan att jag tittar på Idol... nu när det börjar dra ihop sig. Och jag hoppas verkligen att Anders Bagge är tillbaka i rutan på fredag... att han har repat sig från influensan Idol är inget bra Idol utan honom... han ger bra och konstruktiv kritik, utan att göra drama av det. Och som gammal käring tycker jag att han är som en liten söt Nallebjörn. (Jösses, dessa galna gamla käringar)

Millan och jag diskuterar ofta Idol över telefon.... och hon säger att om hon någonsin fick chansen, är Bagge den hon allra helst skulle vilja jobba med.

Så herr Bagge... ligger du i sjuksängen och läser om dig själv och vad alla bloggare skriver om... kolla

HÄR! (länk)

Hon sjunger för dig! (Trots att du dissade henne förra året.)
Camilla Gervide regn
Ja, ett rent promotionjippo för Camilla blev det här inlägget. Men vá fasen... jag måste ju vinna vadslagningen... och jag har inte många dagar på mig. "I krig och kärlek är allt tillåtet".

Over and out/Mamselamsen, fullkomligt från vettet

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Har bara en kommentar: utan Bagge inget idol, tycker han överlägset bäst i juryn. Han kan ge kritik utan att var elak.

Mia i hofors

5:35 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Exakt!

11:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka