.

Mamselamsen

måndag, november 23, 2009

Har fått lite skit bland kommentarerna förut....

... när jag skrivit om att man inte ska hålla sig kliniskt ren och inte ha det kliniskt rent hemma. Jag tycker att att denna maniska användning av handsprit är skitlöjlig. Jag städar badrummen här hemma utan gummihandskar. Jag kan t.o.m. använda samma strumpor i två dagar. Och förmodligen det värsta av allt... jag duschar inte varje dag. Nä, det värsta är nog att jag ibland inte tvättar händerna när jag har kissat.... för det är ju inte precis så att jag geggar runt med händerna i de nedre regionerna när jag torkar mig... man har väl minst sex lager papper mellan mufflan och händerna.

Minns att det kom sura kommetarer om det... att jag i princip var ett äckelpäckel.

Jag länkar härmed till Expressen... läs... och kom sen aldrig och säg att jag är äcklig... jag är dj**ligt hälsosam... och har ett immunförsvar som inte går av för hackor. Minns inte när jag var sjuk eller förkyld sist.... måste vara flera år sedan (Peppar, peppar)

Så pilutta dig/Er!
B
Och förresten... jag tänker inte vaccinera mig mot Svininfluensan... fast det visste Ni väl redan. Har aldrig haft influensa/maginfluensa/vinterkräksjuka i hela mitt liv, så jag räknar med att slippa undan denna gången också... och skulle jag inte göra det... tja, då klarar jag nog det med.

Over and out/Mamselamsen, liten men kaxig

Och glöm inte det här!

6 Kommentarer:

Blogger Prettomorsan tycker...

Lite skit dör man inte av! ;)

8:30 fm  
Anonymous Cian tycker...

Amen och halleluja till allt!

8:49 fm  
Anonymous Tess/ibess tycker...

Amen! =)

9:58 fm  
Anonymous T ss tycker...

USCH då!
/T ss

9:59 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Å, fyy f-n


La ni ner er resataurang eller stängde Miljö- % Hälsoskydd den?

9:59 em  
Anonymous Anonym tycker...

Å, fyy f-n


La ni ner er resataurang eller stängde Miljö- % Hälsoskydd den?

9:59 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka