.

Mamselamsen

söndag, november 22, 2009

Om någon undrar varför min blogg blivit lite konstig....

.... typ ännu mer än vanligt och att jag skriver lite här och där på Internet... finns det en anledning.

Jag har nämligen slagit vad med Millan om att innan november är slut, ska hon ha minst tusen läsare om dagen på sin musikblogg. Millan bara skrattar år mig... men fasen... jag ligger i ska Ni veta. För efter allt som hon har gått igenom, utan att beskriva det närmre, vill jag att åtminstonde något ska gå hennes väg... hennes musik! Musik som väldigt många skulle kunna relatera till, om de fick chansen att lyssna på den... och det är inte förrän nu... de sista veckorna, som hennes lust och kärlek till musik har kommit tillbaka, efter en mycket lång tid i dvala. (För någon vars enda stora kärlek är musik... och lusten försvinner... då är det riktigt illa.)

Men som sagt... lusten och kärleken är tillbaka. Halleluja!

naturligtvis uppmuntrar jag det hela.

Så känner någon för att hjälpa till... både för hennes skull och för att jag ska vinna vadslagningen... vore det mycket trevligt om någon annan än jag länkar till hennes blogg.

Over and out/Mamselamsen, enveten som få.

2 Kommentarer:

Anonymous Mia tycker...

Camillas musik förtjänar all uppmärksamhet den kan få!

11:09 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ja... JAG tycker det iallafall. :-)

11:16 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka