.

Mamselamsen

lördag, november 21, 2009

Nu blir Ni chockade. Jag tittade på Idol igår.... HELA!

Jag måste säga att jag tycker att de är bra, de som är kvar. Här diskuterades vilt om vem som skulle åka ur... och vi var väldigt oense. Jag gillade verkligen Rezas lite hesa och skrovliga röst... men tydligen gjorde inte alla det. Fast.... min favorit är en annan.
R
Faksimil

Och vem som kommer att vinna? Inte en aning, de är alla bra, fast på olika sätt. Synd att de måste tävla mot varandra. För det är lite som en tävling om vilken maträtt som är bäst. Sjötunga Walewska eller Flamberad Pepparstek.

Men såklart.... den allra, allra bästa artisten är förståss.... Camilla!

Haha... vad annat hade Ni väntat Er.

Over and out/Mamselamsen

1 Kommentarer:

Blogger Prettomorsan tycker...

Ursäkta en dum fråga...
Vad är en Faksimil? :O

11:10 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka