.

Mamselamsen

lördag, november 21, 2009

Hm... det finns fler.

Stjärnbloggarna tar över.

Jag försökte "fulkommentera" på sidan... men den togs bort. Hahaha... (Fast nu visar det sig att den gick igenom. Jupp... kalla mig gärna Frufrun.)

Då länkar jag väl här då. Jag har f*n ingen skam i kroppen... jag tycker att Camilla behöver lite fler läsare/lyssnare.... även om det stiger för varje dag som går... trots att bloggen funnits i mindre än en vecka.

Såååååå.... alla Ni som kanske kommer från Aftonbladet/Wendela.

Gå omedelbart in till Camilla och lyssna på hennes musik.... jag anser att hon är värd minst lika många läsare som de som är högst rankade i Sverige.
Camilla på scen

H Ä R !

Och Ni andra gamla vanliga läsare här.... strunta i detta inlägget.... trots att det kommit upp ny musik idag.

Over and out/Mamselamsen

1 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Gammal läsare, men var ändå tvungen att gå in och lyssna. Hon är fantastisk!

Katarina L.

1:48 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka