.

Mamselamsen

söndag, november 22, 2009

Ibland hittar man bloggar som man bara skulle vilja krama.

Det är inte ofta jag hittar bloggar som jag går in på flera gånger om dagen... men här gör jag det. Hon verkar så fin den här unga tjejen... så stark och insiktsfull... fast hon inte alltid känner sig så.

Emma Skogmyr

Skogmyr

Det är sådana här bloggar som unga tjejer borde läsa och inte... tja, Ni vet.

Tänk om man hade varit så klok när man var nitton år, då hade man kanske sluppit mycket skit. Men å andra sidan... det är ju den skiten som gjort mig till den jag är... på gott och ont. (Här skulle jag ha satt en smajli... men jag har ju slutat med det... juh)

Over and out/Mamselamsen

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Helt klart en läsvärd blogg, om man jämför med Kissie och de andra små vithåriga sakerna

2:59 em  
Anonymous emma tycker...

hej, gud va glad jag blir när jag läser det här! TACK, det är läsare som dig som får mig att fortsätta skriva, så tack!

4:06 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Anonym: :-)

Emma: Var glad... glad är bra! :-)

4:40 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka