.

Mamselamsen

onsdag, september 30, 2009

Till Er som inte följer mig på Facebook.

Jag var ju på banken idag.... och jag hann knappt över tröskeln förrän de skulle pracka på mig deras nya Kapitalförsäkring. Man får ju förstå att de måste... måste ju få ihop till alla bonusar. Men jag var hjärtlös och tackade nej.

Sen var vi bjudna på "Flickan som lekte med elden" ikväll... av samma bank. Och tror Ni inte att det blev stor förevisning innan filmen, om samma j**la Kapitalförsäkringar. Det lät skitbra alltihop... men de "glömde" att berätta en sak.

Att man binder pengarna i 5 år!

Behöver man dem innan. får man betala en återköpsavgift.

Och för att återkomma till filmen. Den var faktiskt inte lika bra som "Män som hatar kvinnor"... men ändå bra.

Nu ska jag ta mig ett glas vin... och fira Stephan lite i förskott... han fyller 17 imorgon... iallafall om man räknar hans psykiska ålder... och jag har köpt present, fast jag inte fick.
Paket
Over and out/Mamselamsen




Skiter i vinet.... känns inte som om det skulle smaka ikväll. Det får bli kaffe, helt enkelt.