.

Mamselamsen

tisdag, september 29, 2009

Väska i väskan.

En som man flyttar med när man byter handväska. Nu byter jag ju inte handväska så galet ofta... guldsäcken har jag haft aktiv i snart ett halvår. Den är stoooor och rymmer ofantliga mängder.... som Ni Kan se nedanför. Men jag hittar f*n aldrig det jag behöver. Det är , jag skulle behöva en väska i väskan.... en som har tusen fack.
Väska2
För det tar en stund att hitta den där plasttian till kundvagnen.... som ligger på botten.... nånstans.
Väska
Ja... jag önskar mig en väsk-väska i julklapp. Ungar... notera det!

Over and out/Mamselamsen

Hm... undrar om det finns små väskor till lådor också?
Låda

6 Kommentarer:

Anonymous Tess tycker...

Inga lådväskor kanske, men det finns fula små plastkorgar som är super att ha i lådor. Kostar heller inte särskilt mycket =)

11:17 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Såklart! Har inte ens tänkt på det.... utan bara fortsatt att slänga ner en massa mög i lådan... sånt som jag inte vill slänga.

11:41 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Du är en rätt rörig människa va? ;-)

1:46 em  
Anonymous Tess tycker...

Billigt och bra =) Och allt skräp vill man inte slänga.

1:46 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jupp.... när det kommer till oviktigheter... helt klart!

Men annars har jag minutiös ordning.

1:48 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tess... tror t.o.m. att jag har några sådana små "plastbackar" i ett skåp.

1:49 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka