.

Mamselamsen

lördag, september 26, 2009

Idol igår.

Jag gav det en chans, bara för att de allra första förnedringsuttagningarna var över. Men vet Ni? Det är de inte. Jag satt och blev så vansinnigt irriterad på jurun.... och hur de på ett cirkusaktigt sätt segdrog på det hela. Allt för att tvinga fram tårar och ibland psykbryt hos de sökande.

Det må vara att de gör det, för att göra "bra TV".... men fy f*n för att utsätta dessa ungdomar på dessa helt onödiga påfrestningar... för "bra TV".

Nä... skiter i det hela... tills det är framme vid att svenska folket får rösta.

Jag tyckte att denna juryn verkade lite proffsigare och mer objektiv än den förra... men Nä, de är mycket, mycket elakare.... på ett äckligt sätt... i det fördolda.

Citat:
– Vi tisslar och tasslar och så får hon vara kvar, så knäcker vi henne i morgon, säger Laila Bagge mitt i Durnas framträdande.
Idol
Faksimil fr. Aftonbladet

Fy f*n!

Over and out/Mamselamsen



4 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Håller med! Tjejen var inte bra, men de hade väl kunnat avvisa henne på ett mer mänskligt sätt.

12:06 em  
Anonymous T ss tycker...

Juryn är så j-la dum!
/T ss

1:13 em  
Blogger Vonkis tycker...

Nu är klippet helt borta från TV4.se...

10:30 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Förvånar mig föga.

8:15 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka