.

Mamselamsen

tisdag, september 29, 2009

Apropå Idol!

Hur många vill slå vad med mig om att Andreas Karlsson eller någon annan i juryn har nästlat sig in och står som medkompositör till vinnarlåten? Om de inte rent av har skrivit låten själva.

Jag satsar en "tjuga" på det... skulle satsat en "lusentapp"... för så säker är jag... men då hade jag väl åkt dit på olaga spel.

Uuuuuu.... jag är alltså "bombis" på att någon/några står med. Det var väl så förra året... en kille skrev låten... och sedan gick Andreas in och petade lite bland noter och pauseringar.... och vips är han medkompositör... och får del i alla Stimpengarna.

Så.... sätter någon emot?

Och vad tycker jag om det? Inget alls... jag hade gjort exakt likadant. (Här skulle jag ha satt in en smiley, men jag har ju slutat med det... ju. )

Over and out/Mamselamsen

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Sätter inte emot. Absolut inte.

3:57 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

:-D

9:49 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka