.

Mamselamsen

onsdag, september 23, 2009

Och Stephans kommentar var:

"Är det inte lite tantigt?"
Outfit
Sen kom han på att det är ju just det jag är... en gammal käring som är närmre sextio än femtio. Fniss... fniss.

Alltså en svart spetsklänning med lila foder...... mörkare i verkligheten... och för att förskona omvärlden mina "semaforöverarmar", blev det en liten lila sammetsjacka också. Fast känner jag mig rätt.... kommer nog den att ryka under kvällen.... för efter lite vin.... och lite dans, så är jag dööööövarm.... och mina semaforer kommer i dagen iallafall. Ska nog sola lite... för solbrända semaforer är snyggare än vita semaforer.

Sen var det ju de nya glasögonen... vet inte hur jag ska kunna fota dem på egen hand. Stephan är ju på Korpen.... deras inomhuskubb börjar ju i kväll. Gör ett försök.

Over and out/Mamselamsen

8 Kommentarer:

Blogger PGW tycker...

Vaddå tantigt, jag tycker det är snyggt.

Vad nu det säger om mig ..?

8:09 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

PGW: Han fattar ingenting.... men han uppskattar dina pingviner... om det nu kan vara lite glädjande.

8:14 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jackan är jättesnygg!
/T ss

9:02 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Och klänningen då?

9:54 em  
Anonymous Anonym tycker...

Snyggt!!!

4:53 fm  
Blogger PGW tycker...

Uppskattar pingvinerna? Stefan är lite mysko hörrö ... ;-)

2:23 em  
Anonymous Gerd tycker...

Snyggt! Jag älskar lila!

9:55 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Anonym: Tack!

PGW: Vad trodde du... han är ju gift med mig.

Gerd: Tack... gillar också det.

10:48 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka