.

Mamselamsen

tisdag, september 22, 2009

En släktings hem håller på att tömmas just nu.

Kontakten mellan de olika medlemmarna i den släkten... tack o lov inte min egen... har inte varit den bästa genom åren. Så att träffas för att komma överens, var inte att tänka på... så alla hennes jordiska ägodelar skänks nu bort till RIA.

Jag var med Stephan och packade igår.... de andra hade huxflux en massa utlandsresor att ägna sig åt... eller hur det nu var. Men jag var som sagt med och packade hela hennes "liv" i lådor och det kändes inget vidare. Och när det kom till alla hennes betyg... och hennes läppstift... som bara stoppades i en svart sopsäck.. pallade jag inte längre... jag gick.

Hon och jag hade ingen vidare kontakt de sista åren... och jag hade anledningar ska Ni veta. Men trots det, kändes det för j*vligt att se att på bara några timmar är hela hennes livsverk borta.

I eftermiddag är hon eliminerad... har liksom aldrig funnits. Sorgligt.

Over and out/Mamselamsen