.

Mamselamsen

onsdag, september 23, 2009

Long time no see.

Det beror på alla konstiga trådlösa saker jag har här framför mig. Igår la mitt trådlösa tangentbord av... batterierna putts slut.... och självklart hade jag inga yttepyttebatterier hemma. Men nu har jag... och inte nog med det, jag har nya bröllopsoutfiten i hamn också.... i rätt storlek!

Har varit i Kalmar... och gått igenom varenda klädaffär.... inklusive bröllopsbutiken.... som inte hade ett skit till mig. Deras paroll verkar vara... att ju naknare upptill, desto bättre. Men som sagt.... många affärer blev det.... och den "trasan" jag köpte, fanns i den allra, allra första affären jag var inne i.... såklart.

Sen har jag mina nya glasögon också.... ett par neutrala och ett par lia och orangea... skithäftiga... matchar min bröllopsaoutfit fullt ut.

Får se om jag lägger upp bilder lite senare. Nu måste jag ha en stor mugg kaffe... för detta har varit en pärs.

Over and out/Mamselamsen

1 Kommentarer:

Anonymous S tycker...

ja en bild tack!

3:17 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka