.

Mamselamsen

onsdag, september 23, 2009

Det här med att ta foton på sig själv.

Hur f*n gör de... de där små otäcka krypen till modebloggare. De blir ju skitsnygga varje gång. Jag har tagit massor med foton. Har jag inte missat mig själv helt.... och halva köket kommer med istället.... så ser jag ut som en komplett idiot.
Glasögon
Eller så ser jag ännu jäkligare ut.... så att jag brutalt måste klippa ner fotona.
Glasögon2
Men så här ser de ut... ett par "intellekktella" och ett par lite spejsigare i lila och orange.

Just nu har jag de lila på mig... då jag känner lite stjärnstatus.... nu när jag har hällt upp en skvätt rödtjut.... onsdagsrödtjut!

Over and out/Mamselamsen.

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

TJUSIGT!
Du ser ju lite galen ut. Behöver nog gå kurs.
T ss

9:00 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag skulle be Ilva att ge mig en rejäl fotokurs... men hon bor ju lite långt borta.

9:56 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka