.

Mamselamsen

torsdag, augusti 27, 2009

Veckan i bilder.

Fint ska det vá! Fruktfat fanns i bilen när jag klev in. :-)
Fruktfat
Lunch på en äkta gourmetrestaurang. HCHF... mums... la sig som bomull runt magen.
Snabbmat
Fika på ännu ett gourmetställe... eller antigourmet om jag ska vara ärlig. Fast kaffet var OK.
Ringarum
Auktion... förståss! Fyndade... en av grejorna ska, så fort jag får tummen ur rövva, läggas ut på Tradera.
Auktion
Syrran fyndade också. Massor med leksaker till barnbarnen.
Auktion2
Detta firades.... såklart!
Bubbel
Sen var vi ju alla och hälsade på brorsan. Mycket saker som behövde diskuteras.
Körsbärspaj
Och sedan var det lite powerwalking... fixande för min far... fikande med I-K... lite "shopping"... fast vi hade rätt svårt för det... både syrran och jag. Vi gick förbi affär efter affär.... och kunde inte för vårt liv komma på vad vi skulle "shoppa".... eller varför. Men till slut hittade jag exakt de skorna från Reebok, som jag letat efter.... skitlänge. Ett par riktiga ""powerwalkingskor"... med massa studs under fotsulan. Tja... det var väl i princip allt.

Och nu.... nu ska jag de skorna på... runda väntar. Massa smaskiga onyttigheter ska hurtbullas bort.

Over and out/Mamselamsen

1 Kommentarer:

Blogger dyermaker tycker...

Härlig vecka du haft, efter vad det verkar! :) Här är det lite uppåt nu, också!

6:34 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka