.

Mamselamsen

torsdag, augusti 20, 2009

Det kom en kommentar.

En kommentar, där någon vill att jag ska länka till en blogg.... och såklart att jag gör. En familj och deras kamp mot cancer... deras lille pojk har drabbats av det. Jag läste en bit och blev alldeles ifrån mig. De har råkat ut för bland det värsta som kan hända ens barn... en otroligt aggresiv form av cancer. Neuroblastom stadie 4.

http://jenni80.bloggsida.se/

Fast trots att jag blev alldeles ifrån mig, kan jag ändå inte riktigt förstå hur hemskt det måste vara för dem.

På sidan finns även en länk till Barncancerfonden.

Over and out/Mamselamsen

2 Kommentarer:

Anonymous Jenni, Eltons mamma tycker...

Tack snälla för länkningen! Är en trogen läsare av din blogg (saknaden verkligen dina inlägg om allt och ingenting, framför allt de om vår hemstad Nybro, då du fick för dig att "pausa" ett tag) ;-) Skönt att du är tillbaka med samma vassa tempo och åsikter! När man tillbringar så mycket tid på sjukhus som vi gör och all den tristess det innebär så är det underbart roande och avkopplande att läsa bloggar som din. Så jag passar på att tacka dig för underhållningen! Kram

5:57 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jenni: Tänker på Er!

7:04 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka