.

Mamselamsen

onsdag, augusti 26, 2009

Jag kommer alltså inte att kommentera vad som händer med... Ni vet vilka.

Jag deltog i sökandet i ett bortrövat barn.... han återfanns.... där slutade mitt "jobb". Vad som händer nu, är privat... och ingen utomstående har med det att göra. Vem som tipsade media, vet ingen av oss vem det var... för modern var det inte!

Måtte media nu ge denna mamma, pappa och barn lugn och ro... och få komma fram till något långsiktigt bra.

Over and out/Mamselamsen

Och jag kommer inte heller att publicera några kommentarer. Tar bort de som kommit... även opublicerade... för här ska inte bli någon tummelplats av tyckanden, spekulationer och smutskastning... som det blev hos A.L. (tog bort namnet, då hon bad mig om det... och så klart jag gör)

2 Kommentarer:

Blogger Fnuttisen tycker...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

8:37 em  
Anonymous Anonym tycker...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

10:21 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka