.

Mamselamsen

tisdag, augusti 11, 2009

De har förlovat sig....

... och Aftonbladet påstår att hela svenska folket gläder sig.

Jaha... hm.... undrar om jag är italienare, kines eller någon annan nationalitet... för svensk kan jag ju inte vara, då jag inte kände en enda liten glädjerysning längs ryggraden, när jag såg det på Aftonbladet... tog inte ens ett litet hoppsasteg... och det brukar jag ändå göra rätt ofta.

Nu är jag inte antimonarkist... för kungafamiljen gör säkert en hel del PR för Sverige.

Men jag bara liksom inte bryr mig... inte ett skvatt.

Over and out/Mamselamsen

5 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

10:42 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ledsen... tog bort den kommentaern. Gillar inte reklam i mina kommentarer.

10:56 fm  
Blogger dyermaker tycker...

Jag bryr mig inte heller. Däremot är en av mina egenhändigt gjorda prinsessor nyförlovad och ska gifta sig i höst! Det är grejer det! :)

6:42 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Härligt!

En av min prinsessor gifter sig också i höst

9:14 em  
Blogger dyermaker tycker...

Underbart! :)

9:45 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka