.

Mamselamsen

fredag, augusti 14, 2009

Blondinbella och hennes pengar.

Möcké skriverier har det varit.... och vet Ni... jag skiter totalt i hur mycket eller lite hon drar som reklamintäkter. Jag tycker att det är fantastiskt att hon gör det.... för jag gillar det hon gör med sin blogg och allt annat. Hon bloggar ju trots inte... bara. Att jag som "gammal" tycker att bloggen är rätt trist, spelar ju inte heller någon roll.... det är ju inte sådana som mig, som hon vänder sig till.

Det jag däremot kan reagera på, är vissa andra bloggar.... typ Kissie och någon som kallar sig Paow. Jag ser att de har reklam på sidorna... kul för dem. Men det jag inte kan fatta är de företag som betalar för att ha sin reklam där.... medelåldern för de som går in på dessa bloggar, är nog 10 till 14 år... och det är ju inte precis någon köpstark grupp.

Undrar hur de företagen tänker?

Over and out/Mamselamsen