.

Mamselamsen

torsdag, januari 29, 2009

Vissa tider i livet.... då när man sätts på prov.

Just nu är vi inne i ett stim med små jäkligheter hela tiden... inte bara det som jag skrev om igår... utan jäkligheter i största allmänhet. Nyss pratat med Millan.... problem... tänka, tänka... hitta lösning... hittade en... inte den ultimata, men än dock en lösning.... får reda på att folk opererats för knölar i brösten... en annan trodde sig ha testikelcancer... en annans pappa ligger inne för att han har cancer... och så vidare... och så vidare... saker och ting blir helt enkelt inte som man tänkt sig.

Livet suger... men jag försöker se det som om jag är satt på prov för att se hur mycket man pallar.... och jag pallar!

Det känns bara lite tröstlöst just nu.

Men det blir bättre... det har det ju alltid blivit vid alla andra "djävulsperioder".

Jag tar en paus här på bloggen... vill ju inte gnälla för mycket... så där officiellt. :-)

Over and out/Mamselamsen, en seg rackare.

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

äh livet suger för alla, alla borde få klaga ibland. men livet får fan inte vinna, man måste vara starkare ;) ehhe

2:02 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Carro: Ja... det gör det... och jag kan berätta att det har kommit ännu en käftsmäll... för tio minuter sedan. Ja jävlar... de kommer i stim.

2:27 em  
Blogger Humlan tycker...

Men du pallar, du orkar och det blir bättre!
Kram

2:32 em  
Blogger Tutte i blåbärsskogen tycker...

Jag pallar... och det har redan löst sig... en del grejor.

/Mamselamsen

3:00 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka