.

Mamselamsen

fredag, december 19, 2008

Oh.... att det ska vara så gräsligt trist... nästan ångestfyllt.

Städa toaletter alltså.... två!

Även om jag vet att jag är superproffs på det... jag menar, man har ju städat ett och annat hotellrum i sina dar... och att detta projekt endast kommer att ta 20 minuter... så är det likt fördömt bland det värsta jag vet... näst efter dammsugning.

Så för att skjuta upp det så länge som möjligt, har jag frenetiskt svassat runt här med dammvippan i högsta hugg och dammat allt som går... typ katt, dörrhandtag och så.

Och jag kan inte överlåta det till Stephan... för han ska ju dammsuga.

Så det är väl bara att ta Ajaxflaskan vid hornen och dra igång med detta bokstavliga skitgöra.

"Schajseeeee!

Over and out/Mamselamsen

4 Kommentarer:

Blogger Lilla B tycker...

Göra rent i ugnen. Det är ännu värre, tycker jag. Drar mig i det längsta. Och inte blir det roligare för det, precis.

Trevlig helg!

6:58 em  
Blogger Tutte i blåbärsskogen tycker...

Lilla B. Vá... har du inte en självrengörande?

/Mamselamsen

8:01 em  
Blogger Lilla B tycker...

nä ...

8:09 em  
Anonymous Anonym tycker...

damma är pest... tror jag har dammat lite för många dammfria galma damers lägenheter för att tycka det är kul... men städa badrum är helt ok. jag älskar fortfarande att blaska med vatten! *grin*

10:47 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka