.

Mamselamsen

fredag, december 12, 2008

Här är vi på gång.

Rosett2
Suddigt... javisst... kanonfotografen fattade inte att man var tvungen att hålla kameran blixterstilla när det är mörkt. Men WTF!
Rosett1
Om någon undrar varför jag har hängröv, så beror det på att jag har hiphopjeans på mig... och då ska det vara så. Det sa Millan i alla fall att det var, efter att hon kollat på märket på ena fickan bak... men sånt fattar ju inte jag.... jag bara köpte ett par jeans som var "fitloose" och inte klämde någonstans. Och alla kan säkert se hur ofattbart gracil jag är... skulle säkert ha platsat i "Stjärnor på is".

Fantastiska renhorn som toppar det hela. Stylish... det har jag då alltid varit.

Nä, nu skiter jag i det här... fortsätter imorgon. För här ska här Skapas... fick inte tag på någon oxfilé... verkar vara stört omöjligt i den här stan. Så det blev nån jäkla ytterfilé istället. Stephan har lagt den i marinad för att bli mer mör.

Så.... tjolahopp.... nu ska "skumpan" öppnas.... och kreativiteten samt en massa kastruller och stekpannor plockas fram.

Ha det gött denna fredagskväll.

Over and out/Mamselamsen