.

Mamselamsen

måndag, september 08, 2008

Kolla... kolla... de har kommit.

Så jämrans snygga! Helt perfekta i storleken... inget flax i överkanten (jag avskyr när stövlar glipar högst upp)... helt skinnfodrade... och sist men inte minst... jag kan gå i dem!

Nu är jag lycklig... för som jag har letat efter sådana här.
Stövkar
Och i sann modebloggsanda, lägger jag en länk till var jag har köpt dem.... fast jag gör det gratis! HÄR! (Jag fick 40% rabatt och ett påslakansset på köpet.)

Den observante har nog redan noterat det chica jeansuppviket. Jag tror mig ha läst på någon riktigt modeblogg att det är überinne just nu... fast jag är inte heeeelt säker..

Over and out/Mamselamsen, som tydligen inte kan hålla sig borta från bloggen.

8 Kommentarer:

Blogger Karriärmamman tycker...

OJ! SNYGGA! Vill haaaaaaa!

5:47 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jupp.... förstår att du är grön av avundsjuka. :-)

7:01 em  
Anonymous Anonym tycker...

De var snygga men har du verkligen lyckats att beställa från det plejset? Jag hittade en massa fint där för ett tag sen men var inte fan till att få betala eller ens logga in!? Det blev HM istället he he./ Linda

8:47 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Linda: Jag försökte beställa på Internet och misslyckades. Det blev till att ringa.... du vet så där som man gjorde på stenåldern.

8:55 em  
Anonymous Anonym tycker...

Åh så fina!
Önskar att jag kunde ha så'na stövlar, men eftersom jag lyckats ärva pappsens "fotbollsspelarvader" så går det inte ens med vaselin & skohorn... ;)

8:59 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ninnibeth: Vill man vara fin, får man lida pin! Och jag kan berätta att det var rätt pinigt efter ett par timmar.... men snygg!

9:09 em  
Blogger Humlan tycker...

Skitsnygga!

9:34 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jaaa....

10:42 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka