.

Mamselamsen

söndag, september 07, 2008

Söndag... och så måste jag lyssna och tycka.

Camilla ringde, smått upphetsad: Lyssna... lyssna... vad tycker du?

Och så spelade hon en låt. Jag säger bara en sak: Fatta... vilken jäkla låt!
Jag nästan grät när hon spelade den i den nya tappningen.
Oavsett om Christer Björkman & co tycker den är bra eller inte, vet jag att många av Er som lyssnat på hennes musik skulle älska den. Millan är ju trots allt "The queen of ballads". :-)

OK.... hon skriver bra musik... tycker i alla fall jag.... men sen gör hon grejor som får mig att slå avigt. Hon har "gjort" naglarna..... fransk manikyr! *ramlar av stolen*

Snacka om att den ungen har klippt navelsträngen och fullständigt skiter i vad jag tycker. :-)

Men å andra sidan brydde inte jag mig så mycket om vad ungarna tyckte, senaste gången jag var där uppe och båda bara skrek rakt ut när jag var dressad för shoppingrunda. "Oh fy f*n mamma.... du ser ut som en äkta Östermalmskäring".

Nä, jag trippade iväg med näsan i vädret i mina matchande små skor, kavaj och handväska.... och ägde världen.

Over and out/Mamselamsen

6 Kommentarer:

Blogger Rexxie tycker...

...och vad innebär fransk manikyr?

10:59 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Långa naglar med vita toppar.

11:03 fm  
Blogger Humlan tycker...

Sådan mor, sådana döttrar...
men jag instämmer med dig om fransk manikyr, jag kan ha ofärgat nagellack, men fransk... nej tack!

6:58 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Näää.... det är hemskt! :-)

7:22 em  
Anonymous Anonym tycker...

Spännande med låten!

8:40 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Mia: Yepp... as-kalas är den!

8:46 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka