.

Mamselamsen

lördag, september 13, 2008

Bio, middag och höga klackar.

Jag har gått i platta flundror hela sommaren, men nu är det slut med det. Nu ska mina fötter lära sig att veta hut... de ska lära sig att gå på tårna igen... och bli aerodynamiskt spolformade, vilket stövlarna kräver. Det kommer att ta ett tag, men fötterna kommer att ge sig till slut och lägga av med sitt eviga jämrande om compact living. Jag hörde dem allt, inifrån mina nya stövlar

Hur som helst... vi har alltså varit på bio och sett den där "Mama Mia". Vill Ni veta något? Jag höll på att somna efter halva filmen.Hur kan den filmen vara så djävulskt "hypad"? OK, för att musiken var bra... nästan lika bra som om jag satt på en CD här hemma. Men resten... resten var ju skitdåligt... svintrist! Jag var inte ett dugg lycklig i själen när jag lämnade biografen... mest sur över att vi lagt ut 2-3 hundra på "sömnpiller".

Ledsen guys... men den filmen berörde mig inte ett skit. Fast middagen var bra.

Over and out/Mamselamsen.

2 Kommentarer:

Blogger LipglossHeaven tycker...

Men jag saaaaaa ju det...juh..

1:29 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Calua: Mmm...

9:25 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka