.

Mamselamsen

lördag, september 13, 2008

Aldrig får man vara riktigt glad.

När man har kommit upp i den ärbara åldern som jag har, kommer man underfund med att man inte behöver raka bikinilinjen lika ofta som förut... inte under armarna heller, för den delen. Det har liksom tunnats ut. Jätteskönt!

Men samtidigt som det tunnas ut på sina håll, "tjockar" det till sig på andra... typ under näsan. Upptäckte nyss att jag har vita fjun där... och fortsätter det i den här takten, kan jag förmodligen visa upp en liten vacker och vit Hitlermustasch till jul.

"Var f*n är pincetten?"

Over and out/Mamselamsen, luden.

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

:P
Det har jag med och jag är bara 20!!!!!:P

4:29 em  
Anonymous Anonym tycker...

går aldrig någonstans utan mina "rak-grejer!, dvs pincett och förstoringsfickspegel. Halvtidsjobb att hålla styr på allt som växer på fel ställen!

5:33 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Var glad över att det är vita fjun på läppen. Mina nya är svarta och tjocka. Förmodligen ögonfransar som rymt, för där är det glesare numera.

10:19 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Alberta: OJ!

Bettan: Är det alltså det som väntar mig?

Bloggblad: Jordens dragningskraft alltså.

10:35 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka