.

Mamselamsen

fredag, augusti 22, 2008

Fisar.

I förrgår hamnade Stephan och jag framför ett program som handlade om människor med colon irretable och fes hela tiden. Stackars stackars människor... de blev helt handikappade av att de gav väder stup i kvarten och vågade knappt gå ut.

Men hur synd det än var om dem, skrattade vi fullkomligt hysteriskt varje gång någon lade av en brakare i programmet.

Vad är det som egentligen är så ofattbart kul med fisar?

Typ denna.

Over and out/Mamselamsen, kanske ovanligt barnslig prutt.

4 Kommentarer:

Blogger Meeri tycker...

Och varför luktar andras fisar värre än ens egna?

12:47 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tänk det har jag alltid funderat på... mina doftar alltid hallonglass.

Fast egentligen fiser jag inte alls... för fina flickor fiser nämligen inte.

12:53 em  
Anonymous Anonym tycker...

colon irritabile

Men jag misstänker att latin inte är din starka sida.

7:07 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag googlade och kopierade... för jag hade ingen ANING om hur det stavades. :-)

3:23 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka