.

Mamselamsen

lördag, mars 01, 2008

Melodifestival ikväll igen!

Jag har lyssnat igenom alla låtarna .... det kan Ni också göra förresten. Här!

Jag har lite svårt att förstå att Perellis låt hissas till skyarna som den görs. Den är inte dålig... den är som en ordinär schlager ska vara... lite hejsanhoppsanochtjoflöjt.

Däremot anser jag att Sibels låt "That is where I go" är en höjdare. Men så är jag en "sucker" av powerballader också. Det är är en ganska krävande låt på sina ställen, så det vill till att hon sätter sätter den, för att det ska låta bra.

Over and out/Mamselamsen, självklart bänkad ikväll


Uppdaterad.
De som jag tror kommer att gå vidare till andra chansen och till Globen är:

- Sibel.... så klart!
- Calaisa
- Perelli
- Bentzing

Japp.... jag tror att det är fyra tjejer som går vidare ikväll... vare sig jag vill det eller inte.