.

Mamselamsen

lördag, mars 01, 2008

Jäklar hon var bra... Perelli! UPPDATERAD.

Jösses... hon är ett proffs med en pipa som gör att det går kårar utmed ryggen på mig.

Sibel blev lite av en besvikelse.... rösten gjorde inte det den skulle.... tyvärr.

Men hur som helst.... jag ser hur Carola med bihang försvinner längre och längre ut i environgerna.

Over and out/Mamselamsen


Uppdaterad.
Min käre make påstår att Perelli kommer att ta hem hela Eurovision song contest. Han brukar inte ha fel. Bevis för det.... han prickade in alla hästarna i V75 idag... så det så!



Alltså.... Björn Gustavsson..... han är ju bara bäst! Jag skrattade så jag grät.

10 Kommentarer:

Blogger Lilla Jag tycker...

Åååh, vad jag hoppas att du har rätt!!

8:53 em  
Anonymous Anonym tycker...

Charlotte Perelli har den bästa låten och bästa framträdandet och bästa rösten!
/T ss

9:16 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

cacilia: Det hoppas jag också!

Tina: "Appselut"!

9:34 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag tror också jag kommer att lägga min röst på Perelli i finalen.

11:16 fm  
Blogger Tutte i blåbärsskogen tycker...

Biggis: Jag också. För:
1. Hon är ett superproffs
2. Har en fantastisk röst.
3. Jag tror att låten även skulle attrahera öststatländerna.

Japp... jag tror nog som Stephan... hon vinner rubbe/Mamselamsen

1:17 em  
Blogger Tutte i blåbärsskogen tycker...

rubbe + t

/mamselamsen

1:19 em  
Blogger Mrs Hen tycker...

Du och maken har helt rätt, Perelli tar hem det! Och Björn Gustavsson, detta änglaansikte som är så rolig - största behållningen av hela kvällen.
Jag är en trogen läsare av din blogg mamselamsen och har blivit så inspirerad att jag öppnat eget och hälsar dig hjärtligt välkommen om du har lust till mitt värdshus thehappyheninn.blogspot.com
cyberkram från mrs hen

5:34 em  
Anonymous Anonym tycker...

hihi... ja, jag håller på din makes tips, helt klart! Det var en grym låt Perelli drog igår. Vad gäller Carola så blev hon bara ännu blekare efter gårdagens omgång.. vilket inte stör mig det minsta :)

Och Björn Gustavsson är bara så söt!

9:18 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

mrs: Kul att jag genom att skriva en massa skit, kan inspirera. :-)

anna: Min make brukar inte ofta ha fel. :-)

7:40 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Amy och Bentzing kan vara farliga för Perelli.
Det har varit rätt så lätt att tippa den här året vem som ska gå vidare.

/Musikproducenten

10:59 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka