.

Mamselamsen

lördag, december 15, 2007

Är den äkta eller inte?

Även jag ger mig in i diskussionen. Är Beckhams snopp äkta eller uppstoppad?

Bham
Jag kan inte svara på den frågan, för jag ser inte minsta lilla tendens till snopp. Däremot ser jag en ovanligt rund och stor "skrotum". Japp.... en jätteskrotum ser jag på bilden.... men ingen snopp. Den kanske är så liten att kameran inte lyckades fånga upp den.

Så, det var det.... nu ska rosetterna upp här.

Over and out/Mamselamsen, som alltid ger sig in i de riktigt djupa diskussionerna.

6 Kommentarer:

Blogger Rexxie tycker...

Strunt samma om den är äkta eller inte! Snygg är han i alla fall!

3:49 em  
Blogger Tutte i blåbärsskogen tycker...

Nja... inte riktigt min stil.

/Mamselamsen

5:06 em  
Anonymous Anonym tycker...

Bringan går inte av för hackor iaf! Säkert uppstoppad snopp. "Morskan"

12:23 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Morskan: Preeeeciiiiiis som min mage.... fast med en isolering nu inför vintern. :-)

10:53 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Mamselamsen: Jaa, när du säger det. Ser nästan ut som min oxå. Att jag inte tänkte på att säga det. :)

9:29 em  
Anonymous Anonym tycker...

Kan det vara en Banan eller en lian??

12:21 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka